Értékesítés

Értékesítés, üzletfejlesztés támogatása

A vevők a vásárlásukkal elégedettségre törekednek, mégis előfordulhat, hogy a munkatársak sokszor nincsenek tisztában azzal, hogy munkájukkal hogyan járulnak hozzá ehhez, vagy egyáltalán az adott szervezet értékteremtéséhez, hogy a munkájuk milyen hozzáadott értéket képez a munkaszervezetben.

Az ebben a csoportban található tréningek támogatást nyújtanak minden értékteremtési rendszert támogató folyamatban résztvevő munkatársnak és vezetőnek, legyen szó akár a vevői döntési szempontrendszerének megismeréséről (gondolkodásmódjának uralásáról), vagy terméksztenderd elkészítéséről az egyes tervezési szakaszban, akár egy összetett kampány lebonyolításáról vagy tárgyalástechnikai fogásokról az értékesítés szakaszában, stb.

Milyen tipikus tünetek esetén hasznosak ezek a tréningek?

  • Az értékesítők nehezen szánják rá magukat a telefonálásra, nem szívesen járnak tárgyalni, nyögvenyelősek az értékesítési folyamatok.
  • Kicsit minden érintett tehernek érzi, hogy „salesezni” kell, és nem szívből csinálják.
  • Szükség van új ötletekre és technikákra, amitől könnyed, gördülékeny, eredményes és hatásos lesz az ügyfélkapcsolat, értékesítés, networking.
  • Az ügyfelekkel kapcsolatban lévő munkatársak sokat panaszkodnak, nehezen jönnek ki az ügyfelekkel, sok tárgyalás sikertelenül zárul és kudarcként élik meg az értékesítést.
  • Szükség van új termékekre és szolgáltatási koncepcióra, amivel meglévő ügyfelekkel lehet a kapcsolatot építeni, vagy új ügyfeleket szerezni.
  • Az értékesítéssel foglalkozóknak megerősítésre, inspirációra, új tudásra és a fejlődés megélésére van szükségük.

Mit érdemes tudni ezekről a témákról?

  • A tréningjeink konkrét eszközök mellett a szemléletmódot is fejlesztik: hogyan érdemes adott kérdésekről gondolkodni, milyen attitűd támogatja a valódi értékteremtést?
  • A külső ügyfelek mellett a belső ügyfelekre is figyelmet fordítunk, mert az értékteremtés mindig a szervezeten belülről indul.
  • Nagy szerepet szánunk az innovációnak, újításnak, kreatív gondolkodásnak, így tudunk megújulást és flow élményt biztosítani.

Valljuk, hogy mindenki értékesítő (a portás, aki beengedi az ügyfelet az ajtón, az ügyfélszolgálatos, akivel telefonon egyeztet a vevő, a pénzügyes, aki szállítókkal levelez a számlázás kapcsán, illetve bárki (is), aki egy baráti társaságban beszél a munkahelyéről, stb) és értékesítőnek lenni összetett szerep, ehhez mérten kell a munkatársakat felvértezni a megfelelő kompetenciákkal. A hatékony és sikeres értékesítés alappillére a megfelelő szemléletmód és hozzáállás kialakítása.

A hagyományos értelemben használt személyes vagy telefonos értékesítőknek kommunikációs, értékesítési, szakmai és emberismereti kompetenciákra is szert kell tennie, ezen témakörök mentén építkezik értékesítőknek szóló ajánlatunk.


További témacsoportok

Tekintse meg tréningjeinket, amelyek ehhez a témakörhöz kapcsolódnak:

  • Értékteremtés felsőfokon
  • Ötletgenerálás az értékesítéshez
  • Ki az ideális Vevő? Vevőpozicionálás és vevőtípusok
  • A vevői döntések folyamatának megismerése
  • Insight – mi van a Vevőnk fejében?
  • Termékfejlesztés – terméksztenderd
  • Neuromarketing
  • Az értékesítési formák pozíciója a szervezeten belül
  • Ü zleti értékek folyamatrendszere
  • Ü gyfélszolgálati kommunikációs gyakorlatok
  • Mindenki lehet meggyőző! –Tárgyalástechnika alapok és haladó szint
  • Sikeres értékesítés 10 alaptörvénye
  • Viselkedéskultúra, ügyfélkapcsolati szabályok
  • Ü  gyféltípusok és emberismeret
  • Az értékesítő önismerete
it_stuffÉrékesítés, üzletfejlesztés támogatása