VEZETŐI EGYNAPOS
B/2020/000829
A díjmentes Vezetői Egynapos képzéseink a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 képzési – és bértámogatási pályázat keretén belül megvalósíthatóak legalább 16 órás tréningek formájában. Regisztráljon és tegyen próbára minket!
Minden vállalkozás kulcsszereplői az értékesítők.
Ha ők rosszul dolgoznak, az az üzleti lehetőségek csökkenéséhez, vagy akár ügyfélvesztéshez vezethet. Ha nincsenek ügyfelek, nincsenek vevők a termékeinkre, akkor hétköznapi nyelven megfogalmazva „be is csukhatjuk a boltot”. Tévedés lenne azt hinni, hogy aki jó kommunikátor, abból egyértelműen jó értékesítő is válhat, ennél jóval több területen kell jeleskednie.
A tréning fókuszában az értékesítés tíz törvényszerűsége áll. Tíz olyan állítás, amellyel kiléphetünk az eladás gondolatából, és az értékesítéssel, valójában az érték teremtésével fog foglalkozni egy értékesítő, ezzel hatékonyabbá téve az üzlet működését.
Képzési nap
2024. augusztus 2., péntek
Időtartam
9:00 – 17:00
Helyszín
P. Bureau Oktatási Központ
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22.
Miért vegyen részt az egynapos képzésen?
Milyen műfajban zajlik a képzés?
Interaktív előadás, amelynek irányát és dinamikáját a résztvevők alakítják érveik ütköztetésével.
Az előadó/tréner moderátorként van jelen. Feladata, hogy a főbb összefüggéseket történetek, gyakorlatok, provokatív kérdésekkel kihozza a résztvevőkből, és így a valóságból merített saját élményeken keresztül eljusson a csoport a 10 axiómához.
Tartalom: milyen kérdésekre találunk választ a képzésen?
A sikeres értékesítés elméleti hátterének ismerete és gyakorlati alkalmazásának képessége
Értékesítés és eladás lényegi különbségeinek ismerete.
És az alábbi dilemmák eldöntése:
● Ki a termék első ügyfele?
● Mi a szolgáltatás és ár kapcsolata?
● Kinek kell aktív szerepben lennie egy értékesítési helyzetben.
● Mi az értékesítő legfőbb feladata egy értékesítés során?
● Hogyan vélekedünk a konkurenciáról?
Ezen felül még számos dilemmát vitatunk meg annak érdekében, hogy megérkezzünk az értékesítés 10 axiómájához.
Kinek ajánljuk a képzést?
Értékesítési vezetőknek – mert ők tudják a megszerzett tudást elsőként képviselni a szervezetükben, növelve az értékesítők hatékonyságát.
Személyes értékesítőknek (B2B, B2C egyaránt) – mert az ő hatékonyságukon múlik elsődlegesen az üzletkötések és árbevétel generálása.