vezérigazgató
Leginkább a marketingkommunikációs stratégia kidolgozásával, a kommunikációs csatornák és eszközök meghatározásával, és szervezésével telnek a mindennapjaim. Folyamatosan új lehetőségeket, új módszereket keresek arra, hogy a DFT koncepció minél több munkaszervezethez eljusson, egymásra találjunk azokkal, akik hasonló értékeket tartanak fontosnak a humán- és szervezetfejlesztés területén.
◯
Nagy kihívás és sokszor nem egyszerű európai uniós pályázati projektekkel foglalkozó szervezetnél online marketingkommunikációs kampányokat tervezni, mert folyamatosan alkalmazkodnunk kell a pályázatok felhívásaihoz és megjelenéseihez is, ez pedig általában egyik pillanatról a másikra történik. Ilyenkor azonnali reakcióra van szükség.
Jelmondatom: „A proaktivitás előszobája a gondolkodás.”
Hiszek abban, hogy tervezéssel, gondolkodással nagyon sok minden megelőzhető. Olyan piacon vagyunk jelen, ahol elengedhetetlen a proaktivitás. A uniós forrásból finanszírozott projektek menedzsmentje, a szolgáltatások megvalósítása sokszor nem egyszerű feladat. Nem is tudom másképp elképzelni a mindennapokat, mert egy olyan napról napra változó piacon, mint a pályázatoké, folyamatos tervezésből és újra tervezésből áll az életünk. Emellett az sem könnyíti meg a munkánkat, hogy az online marketing egy nagyon dinamikusan változó terület. Az egyik nagy kihívást az adja, hogy az elemző gondolkodás és a proaktív tervezés nem feltétlenül hoznak azonnali eredményt. Egy biztos, hogy nincs két egyforma nap. Ezek a kihívások teszik szebbé és izgalmassá a mindennapokat.
◯
Tisztán emlékszem, az online marketingkommunikációs stratégia kialakításának kezdeti lépéseire. Olyan lehetőséget kerestünk, ami illeszkedik a céljainkhoz, és meg tudjuk mutatni a szakmaiságunkat is, amellett, hogy értékes tartalmakat szolgáltatunk az érdeklődőknek. Így született meg a webináiriumok gondolata is.