Sokféle értékesítői képzés létezik, mi azt tűztük ki célul, hogy egészben és részleteiben is megmutassuk, mi az értékesítés: koncepció, alapelvek, kulcsfogalmak, valamint technikák és sok-sok gyakorlat. A képzés első része nagy csoportban az alapok megteremtésével zajlik, majd a második felében csoportbontásban gyakorolunk: telesales, personal selling, automatizálási lehetőségek és leadgenerálás – a résztvevők által hozott valós témák és helyzetek!

Ha Ön:

  • a meglévő értékesítési technikái nem működnek, nem hozza azokat a számokat, amiket elvárnak tőle;
  • rendre lemarad az értékesítési rangsorban;
  • vezeti az értékesítési rangsort, és nem szeretne ebben lennebb csúszni;
  • nyitott az új szemléletre, technikákra, mert tudja, hogy a folyamatosan változó üzleti környezet az értékesítőtől is azt várja, hogy folyamatosan fejlődjön;
  • nincs tudatos rendszere az értékesítési folyamatainak;
  • nincsenek bevált technikái az értékesítésben;
  • kevés érdeklődőből lesz vevője;
  • rendszerben szeretne gondolkodni az értékesítési folyamatról;
  • növelni szeretné az értékesítési potenciálját;
  • gyakorlaton szeretne részt venni, ami után mérhető az értékesítési kompetenciáinak fejlődése;
  • növelni szeretné az értékesítési számait;
  • szemléletfrissítést szeretne;
  • gyakorló értékesítőkkel szeretne egy csapatban lenni, jó gyakorlatokat elsajátítani;
  • nem eladni akar, hanem értéket közvetíteni,

…Akkor az Értékesítés mesterfokon képzésünk pont Önnek szól!

Kezdési időpont

Átszervezés alatt

Képzési napok

Átszervezés alatt

Időtartam

Átszervezés alatt

Helyszín

Átszervezés alatt

Kiket várunk? Olyanokat, akiknek fontos, hogy értéket közvetítsenek, függetlenül attól, hogy azt milyen terméken keresztül teszik. Lehet ez a termék ingatlan, médiafelület, hirdetési felület, gyógyszer, telefon, internet, autó, alkatrészek, mezőgazdasági gépek, vagy akár képzések, vagy más szolgáltatás.

  • Bízik-e Önben a potenciális ügyfele? Mit tesz ezért a bizalomért?
  • Igaz-e, hogy az értékesíteni kívánt termék első ügyfele az értékesítő, vagyis Ön?
  • Tud-e Ön elsősorban tanácsadója lenni a potenciális ügyfelének vagy csak a boltos szerepet szeretné felvenni?

A képzés során innen indulunk, mert az értékesítő hozzáállása alapvetően határozza meg az értékesítési folyamat sikerét. Tisztázzuk, és ha szükséges, újradefiniáljuk az értékesítési kulcsfogalmakat, úgy, mint célcsoport-szegmentálás, értékesítési rendszer és folyamat, upselling, cross-selling, stratégiai és taktikai mérőszámok, műszerfalak. Külön részben foglalkozunk az értékesítési tárgyalásokra való felkészüléssel, az ügyfél megismerésével, a tárgyalás lefolytatásával és az utókövetéssel.

Válaszolva a változó környezet kihívásaira foglalkozunk az automatizálás szerepével és lehetőségeivel, a leadgenerálás módszereivel, az ügyfélgondozással.

A képzés része több nagyon erős gyakorlati modul, melyben a telesales és a DM és EDM kerül fókuszba. Hideghívások és scriptek, ajánlatkészítés és hírlevelek – ezek nélkül még ma sem, és ma már nem lehet értékesítési kampányt tervezni, megvalósítani.

A képzés elvégzése után Ön:

  • tudatosan fogja tervezni az értékesítési folyamatait;
  • ismerni fogja a saját munkájára vonatkozóan a legfontosabb mérőszámokat;
  • képes lesz sikeres hideghívásokat teljesíteni;
  • rendelkezik majd visszajelzéssel a jelenlegi értékesítői gyakorlatával kapcsolatban;
  • képes lesz úgy megírni egy ajánlatot, hogy az felkeltse a potenciális ügyfelei érdeklődését;
  • nem fog félni az értékesítési folyamattól.

TEMATIKA

A Sales 10 alaptörvénye
Az értékesítés fogalma és helye az értékteremtő főfolyamatban
Meghatározó értékelvek a sales folyamatban

Kulcsfogalmak, kulcskompetenciák az értékesítésben
Az érékesítő önismerete
Upselling és cross-selling
Munkatársi inputok elemzése a salesben
Az értékesítés rendszere

A sales meghatározása megbízási keresztben
A célcsoport meghatározása és szegmentálása
Folyamatok az értékesítésben: a sales a folyamatmodellben
Hatékonyságszempontok a salesben: stratégiai mutatószámok
Sales műszerfal

Felkészülés az ügyfélből
Értékesítési terv az ügyfélre: upselling, cross-selling
A tárgyalás 5 állomása

Az értékesítés automatizálása és a leadgenerálás módszerei
Gyakorlat: műszerfalkészítés

TS Gyakorlat 1. része
EDM és Personal DM Gyakorlat

TS Gyakorlat – 2. része
Örök ügyfél és az értékesítői szerep fejlődése
Áttekintés, összegzések

A vizsga 4 részből áll:
• teszt kitöltése
• írásban kifejtős feladat
• szóbeli vizsga
• gyakorlat

GYIK

Most kezdtem az értékesítést, nem is ismerem ezeket a fogalmakat, de így is megy, miért jöjjek?

Az nagyon jó, hogy így is megy, mehetne-e jobban is? Van növekedési potenciál a munkájában? És tudja, hogy mi szükséges ehhez? A képzésen biztosan kap erre válaszokat.

Most kezdem az értékesítői munkámat, nincs még kialakult gyakorlatom, kezdőként is érdemes csatlakozni?

Sőt, kifejezetten ajánlott. A szemléletmód kialakítása után a rendszer felépítésével is foglalkozunk, a gyakorlatok során pedig védett környezetben, biztonságos keretek között kaphat mindenki visszajelzést a munkájáról.

Egyéni vállalkozó vagyok, ez csak az egyik folyamatom, és nem is kell ilyen bonyolultan, miért jöjjek?

Ha egyedül dolgozik, akkor kiemelten fontos, hogy ezek a folyamatok rendben legyenek, és csak a szükséges időt vigyék el, hiszen ebben az esetben az idő többi részére szükség van a szolgáltatás és az adminisztrációs folyamatok miatt.

Jelenleg is sikeres vagyok az értékesítési folyamataimban, miért jöjjek?

Röviden azért, hogy ez így is maradjon. Hosszabban: aki nem fejleszti magát folyamatosan, az lemarad, elmegy mellette a szakmája. Mások fejlődnek, Ön miért nem tenné, ha teheti?

RÉSZVÉTELI DÍJ

Teljes áron

350 000 Ft + ÁFA

Early bird

280 000 Ft + ÁFA

Keressen minket, ha kérdése van!

Nagy Emőke
06 20 338 2838

Szigeti LorettaÉrtékesítés mesterfokon