
Mindennapi működésünkben számos modellt, technikát és elméletet alkalmazunk, melyek közül az alábbiakban azokat mutatjuk be, melyeket a fejlesztési folyamatok első szakaszában ajánlunk kipróbálásra minden ügyfelünknek.
Az iránytű modell egy univerzális gondolkodási, tervezési, elemzési technika, mely az értékteremtés két alapkérdése (mit és hogyan) mellett a közösséget, az egyént, és a vezetés témakörét tartalmazza.
A felhasználására vegyük példaként a kompetenciák rendszerének kialakítását, vagyis azt, hogy mihez kell értenie egy-egy munkatársnak. Ezt megközelíthetjük a munkakörök felől, de mielőtt a részletekbe mennénk, meghatározhatjuk a négy irányt az iránytű segítségével:
															Mit – milyen értékteremtési kompetenciákra van szüksége a munkatársnak? (értékesítés, marketing, tárgyalástechnika, árképzés, eladástechnika, prezentációtechnika, stb.)
Hogyan – milyen munkavégzési kompetenciákra van szüksége a munkatársnak? (megállapodáskötés, folyamattervezés, időmenedzsment, priorizálás, kontrollszintek ismerete és alkalmazása, stb.)
Közösség – milyen szervezeti / együttműködési kompetenciákra van szüksége a munkatársnak? (empátia, együttműködés, csapatszellem, stb.)
Egyén – milyen egyéni alapképességekre, kompetenciákra van szüksége a munkatársnak? (gondolkodási technikák, kommunikációs technikák, konfliktuskezelés, stresszkezelés, motiváció, stb.)
Vezetés – milyen vezetői kompetenciákra van szüksége a nálunk dolgozó vezetőnek? (helyzetfüggő vezetés, inputok rendszerének használata, coaching szemléletű vezetés, stb.)
További bejegyzéseink
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN 
 
 
BŐVEBBEN