VEZETŐI EGYNAPOS

Átmenetek – hogyan támogathatja a vezető a szervezeti életeseményeket?

B/2020/000829

A díjmentes Vezetői Egynapos képzéseink a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 képzési – és bértámogatási pályázat keretén belül megvalósíthatóak legalább 16 órás tréningek formájában. Regisztráljon és tegyen próbára minket!

Belépés egy új munkahelyre, előléptetés, vezetővé válás, szülési szabadság, költözés, cégek összeolvadása, hirtelen bővülés, vállalatirányítási rendszer bevezetése, új vezető a munkaszervezet élén – mi a közös bennük? Mindegyik olyan szervezeti – vagy egyéni, de szervezeti vonzattal is rendelkező – életesemény, mely változást jelent.

Természetünkből eredően időnként ellenállunk a változásnak, bizalmatlanok vagyunk vele szemben, félünk az újtól, és ez természetes is, hiszen az új mindig ismeretlen, ugyanakkor új szerepet és megváltozott viselkedést vár el tőlünk. Van azonban olyan megoldás, módszer, ami segítheti az átmenetet: segít lezárni a régit, megállni egy pillanatra a senki földjén, majd csatlakozni az újhoz. Vezetőként vagy HR-esként dolgunk van azzal, hogy ezt a váltást, átmenetet megkönnyítsük, így érdemes a témában jártasságot szerezni.

Képzési nap

2024. augusztus 6., kedd

Időtartam

9:00 – 16:00

Helyszín

P. Bureau Oktatási Központ
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22.

Miért hasznos?

Miről lesz szó?

Közösség és egyén viszonyáról: hogyan alakultak ki és működtek a hagyományos, természetes közösségek, és mit tanulhatnak tőlük a ma formalizált közösségei. Szó lesz arról is, hogy miért nem tehető automatikusan egyenlőségjel a szervezet s a közösség közé.

Helyzetekről, szervezeti életeseményekről, melyekben valami változás történik az egyén és/vagy a szervezet életében. Áttekintjük, hogy milyen szervezeti életesemények vannak / lehetnek, melyekben az egyént támogatni lehet/érdemes, és ez hogyan hat vissza a közösség életére.

Megvizsgáljuk, hogy milyen szakaszai vannak az átmenetnek (elválasztás, köztes idő, beépítés), mi jellemző ezekre, mi a céljuk, funkciójuk, és hogyan lehet ezekben az átmeneti helyzetekben akár a rítusokhoz hasonló cselekvésekkel, sztenderdekkel támogatni az egyént. Hogyan fog egy szabály, sztenderd – ha nem is rítusként funkcionálni, de – rendelkezni a rítus erejével. Vizsgáljuk továbbá, hogy milyen szerepe van az érzelmek és a szükségleteknek az átmeneti helyzetek kezelésében, és milyen összefüggést mutatnak a rítusokkal és működésükkel.

Kinek ajánljuk a képzést?

HR-eseknek

akiknek fontos, hogy tudásuk és a szervezetben alkalmazott módszereik mindig naprakészek, érdekesek és izgalmasak legyenek – azoknak, akik szívesen kísérleteznek új módszerekkel.

Innovatív szemléletű, bátor vezetőknek

akiknek fontos, hogy a csapatukat ne csak szakmailag vezessék, hanem a támogató vezetést megvalósítva tényleg azon dolgoznak, hogy a munkatársak munkakörülményei ideálisa legyenek.