webinárium

Megszoksz vagy megszöksz? – onboarding folyamatok a munkaszervezetben

Megszoksz vagy megszöksz - onboarding folyamatok a munkaszervezetben

IDŐPONT

2021. november 4.

IDŐTARTAM

10:00 - 11:30

FORMA

díjmentes, interaktív webinárium, online, Zoom alkalmazáson keresztül

ELŐADÓk

Tóth Gabriella Réka és Ríz Ádám

„Első napom az új munkahelyemen. Mit vegyek fel? Nem leszek túlöltözve? Nem veszek világos felsőt, nehogy leegyem ebédkor vagy a kávém rácsöppenjen. Kihez is kell mennem, kit keressek? Hogy ismerem meg a főnökömet? Ideges voltam az interjún, mi van, ha nem ismerem fel? És a munkatársak… senkinek nem tudom a nevét! Kihez fordulhatok? Olyan béna ez az egész. Csak nehogy beégjek az első nap!

Eltelt egy hét…”

MIRŐL LESZ SZÓ?

Hogy folytatódik a történet az Önök szervezeténél? Mennyire biztosak benne, hogy az új munkatárs marad a próbaidő végéig vagy akár 1 évet is? Mit tesznek érte?

Életünk során számtalanszor kerülünk olyan szituációba már gyerekkorunktól kezdve, amikor először lépünk be egy új helyre vagy társaságba: gondoljunk vissza az óvodai-, iskolai időkre vagy akár a munkahelyváltásokra. Mire volt, van, lenne szükségünk nekünk a kezdetekkor?

Azon szervezetek, akik foglalkoznak az onboarding, más néven integrációs folyamataikkal, sokkal nagyobb eséllyel tartják meg a munkavállalóikat. A HR és ezáltal a munkaszerveztek egyik állandó kihívása a fluktuáció csökkentése, mely szorosan összefügg az elköteleződés mértékével. A megfelelő integrációval, beilleszkedéssel könnyebben kialakítható az elköteleződés az új munkatársban. Fontos kérdés, hogy a szervezet milyen időintervallumban határozza meg az onboarding folyamatát, meddig „fogja a kezét” az új munkatársnak, meddig tekinti „újnak”, azaz mennyi időt hagy a beilleszkedésre.

A webináriumon módszereket, technikákat, gyakorlatokat mutatunk be, melyek segítik az onboarding folyamat tervezését, akár újragondolását.

Szívügyünk a téma! Örömmel segítjük a HR-es kollégák és vezetők gondolkodását az onboarding folyamatokban.

A webináriumot Tóth Gabriella Réka és Ríz Ádám tanácsadók közösen tartják. Gabriella több mint 10 éve a DFT HR vezetője, hivatása a munkatársak fejlesztése. Vallja, hogy egy munkaszervezet annyit fejlődik, amennyit az ott dolgozó munkatársak. Szerteágazó tapasztalata van a kiválasztás, onboarding folyamatok, szervezeti működés, teljesítményértékelés, csapatépítés, belső tréningek területén, melyeket külső ügyfeleknél is hasznosít. A folyamatos fejlesztés jegyében pár éve már coachként és team coachként is dolgozik, mely módszert nem csak vezetőként, hanem a vezetőfejlesztésben is jól tud hasznosítani.

Ádám minősített vezetési tanácsadó (CMC), 13 éve dolgozik szervezetfejlesztőként, az EMPX Solutions és a Rávezető Projekt menedzsment tanácsadó cégek tulajdonosa és szakmai vezetője.

Tanácsadóként olyan vállalati kultúrában hisz, amelyben a siker és teljesítmény az együttműködésen és kölcsönösségen alapul, az üzleti érdek és vezetési elvek a munkavállalók megbecsülését, motiválását szolgálják.

Ádám olyan partnerekkel dolgozik a legeredményesebben, akik ezeket az értékeket vallják, és a lehető legjobban fel akarnak készülni az előttük álló változásokra, a jövő munkahelyének kialakítására.

Ez a webinárium már lezajlott. 

Ha meg szeretné nézni a webináriumról készített videót, a folyamatosan frissülő DFTéka szolgáltatásunk keretében megteheti.

Soron következő eseményeink

Legyen része közösségünknek!

Inspirációt gyűjthet a fejlődéshez, valamint elsőként értesülhet legfrissebb pályázati híreinkről, szakmai tartalmainkról és közelgő eseményeinkről.

DFT-Hungária