A munkavállalói élmény és a munkáltatói márka szerepe a munkatársak megtartásában

8.szept
ONLINE
A munkavállalói élmény és a munkáltatói márka szerepe a munkatársak megtartásában 2021. SzeptemberSzept 08. 10:00 - 2021. SzeptemberSzept 08. 11:30

Az irodai kávén és a gyümölcsön túl

 

A munkavállalói élmény és a munkáltatói márka szerepe a munkatársak megtartásában

 

GINOP PLUSZ-3.2.1-21

 

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

Időpont: 2021. szeptember 8.   10.00-11.30

Helyszíne: Zoom alkalmazáson keresztül, a pontos elérésről és belépési jelszaváról a rendezvényt megelőző napon tájékoztató e-mailt küldünk.

Tréner: Kulcsár Zita

 

Készüljünk együtt a 2021-2027-es ciklus egyik legjelentősebb munkahelyi képzéseket támogató pályázatára! DFT-Hungária engedélyezett felnőttképzőként ízelítőt ad az igénybe vehető képzési lehetőségekről mindenkinek, aki jogosult lehet a pályázati forrás igénybevételére.

 

Egy vállalat hosszú távú sikeréhez elengedhetetlen a kifelé és befelé irányuló kommunikáció tudatos tervezése. Kiemelt fontosságú, hogy felfedezze kultúrája valós karakterét, értékeit és megalkossa az üzleti stratégiájával összehangolt, a versenytársaktól megkülönböztető, a célcsoportok számára vonzó, ugyanakkor hiteles munkáltatói márkáját. Ha egy cég munkáltatói márka stratégiája csak a külső kommunikációra és a jelöltek vonzására fókuszál, miközben a munkavállalói élménnyel nem foglalkozik, nagy károkat okozhat magának.

 

Mitől működik egy munkáltatói márka? Kinek kell, és kinek nem kell munkáltatói márka? Miért olyan fontos, hogy élményfókuszú legyen? Hogyan érdemes hozzákezdeni a munkáltatói márka és a munkavállalói élmények tervezéséhez? Mennyi időt és erőforrást érdemes ebbe fektetni? Mit jelent az élmény a kávén, gyümölcsön, anyagi juttatásokon túl? Élményt jelent-e a munkavállalói autonómia, hogyan befolyásolja a munkavállalói élményt a vállalati kultúra, a folyamatok rendszere, a működési rendszer?

 

A webinárium során beszélünk a munkáltatói márka fontosságáról, lehetőségeiről, tervezéséről, valamint a munkavállalói élmény dimenzióiról, lehetőségéről és megvalósításáról. Az elméleti alapok mellett egy esettanulmányt is bemutatunk.

 

A webináriumot kis- és középvállalkozások döntéshozóinak, vezetőiknek ajánljuk, akik szeretnék tudatossá és kiszámíthatóvá tenni a munkaerő megtartásának folyamatát, akiknek fontos, hogy a kulcsembereiket megtartsák. Az e két területtel történő tudatos foglalkozás sokszor – a közvélekedéssel ellentétben – nem pénz és anyagi ráfordítás kérdése. Erre adunk tippeket.

 

A webinárium után a résztvevők biztosan magukkal visznek majd olyan ötleteket és technikákat, amikkel akár már másnaptól el tudnak kezdeni dolgozni a saját munkaszervezetükben.

 

Az eseményt a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 felhívás vállalkozásokra vonatkozó, eddig ismert részleteiről szóló összefoglaló előadás zárja. A részvétel azoknak a döntéshozóknak ajánlott, akik tájékozódni szeretnének a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 felhívás nyújtotta lehetőségről, azaz pályázati forrásból kívánják finanszírozni a jövő évre tervezett vállalati képzéseiket.

 

Tekintse meg ajánlatunkat:

https://www.dft.hu/wp-content/uploads/2021/08/Ajanlat_Ginop_plusz_321.pdf

 

Ki az előadó?

Kulcsár Zita

Munkáltatói Márka - EX Designer, Tálent Stratéga, Tréner

 

A Debreceni Egyetemen szereztem filozófus diplomát, majd Londonban a CIPD-nél tanultam HR–t, később az ELTE PPK szoft technológia szakképzését is elvégeztem. Jelenleg a METU-n tanulok üzleti és team coachingot.

HR területen mintegy 18 éve dolgozom, ebből közel 12 évet nemzetközi piacon töltöttem nagyvállalati és ügynökségi oldalon olyan pozíciókban, ahol Európa, Közel-Kelet, India és Ázsia vezető cégeinek toborzási és humánerőforrás tervezési feladatait láttam el olyan ügyfeleket támogatva, mint a GE, Vodafone, Dell, Citigroup, General Motors, Ericsson és Msci Barra. Nagyvállalati és ügynökségi vezetőként mindig is része volt a feladataimnak a csapatom tudásának szinten tartása és kompetenciáinak fejlesztése, belső és külsö ügyfeleim tréningezése külföldön és belföldön egyaránt. Emellett mintegy 10 éve dolgozom együtt tréningcégekkel alvállalkozóként.

Jelenleg a Worki – The Future Workplace Experience alapítójaként munkavállalói élménytervezésben, és munkáltatói márkaépítésben segítem ügyfeleimet. A MagyarBrands „Kiváló munkáltatói márka” programjának zsűritagja vagyok, emellett startup-mentorként is tevékenykedem.

Ezzel a háttérrel trénerként az a legnagyobb erősségem, hogy a tréning agendában megjelenő kompetenciákat rugalmasan tudom adott cég üzleti működéséhez és szervezeti kultúrájához igazítani, ezáltal az hitelesebbé és azonnal alkalmazhatóvá válik.

 

Kiemelt témáim:

Asszertív Kommunikáció, Prezentáció és Konfliktuskezelés

Önismeret, személyiségfejlesztés

Vezetői kompetenciák – A jövő vezetője

A Design gondolkodás eszköztára

Üzleti wellbeing

 

Mire vagyok a legbüszkébb? Szakmai területen talán arra vagyok a legbüszkébb, hogy 2014-től a Lavoie Entertainment-tel együttműködésben több amerikai szakmai dokumentumfilm készítésében is részt vettem, hogy pozitív változás induljon el a globális humánerőforrás menedzsment területén. Ezen dokumentumfilmek alapozták meg több nemzetközi szakmai közösség létrejöttét, és újabb dokufilmeket, amelyeket ma már az Amazon Prime-on és más ismert filmszolgáltatóknál is lehet követni. 2014-ben a Toprecruiter amerikai szakmai jellegű valóságshow 4. évadjának első és egyetlen európai szereplője voltam.

 

Kulcsmondat:

 

Az oktatás nem egy csöbör megtöltése, hanem a tűz fellobantása.

– William Buttler Yeats –

 

 

Regisztráció:

 

    Vezetéknév (kötelező)

    Keresztnév (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Munkahely neve (kötelező)

    Munkahely címe (kötelező)

    Beosztás (kötelező)

    Adószám(kötelező)

    Az adatkezelési tájékoztatót megismertem és elfogadom.

    Hozzájárulok, hogy DFT-Hungária Zrt. a tudásszolgáltatásairól, zártkörű kedvezményeiről, és az aktuális pályázati lehetőségekről értesítést küldjön.

    • Időzítés
    • Guests
    • Attendance
    • Forecast
    • Hozzászólások

    Weather data is currently not available for this location

    Weather Report

    Aktuális stec_replace_today_date

    stec_replace_today_icon_div

    stec_replace_current_summary_text

    stec_replace_current_temp °stec_replace_current_temp_units

    Wind stec_replace_current_wind stec_replace_current_wind_units stec_replace_current_wind_direction

    Humidity stec_replace_current_humidity %

    Feels like stec_replace_current_feels_like °stec_replace_current_temp_units

    Forecast

    Date

    Weather

    Temp

    stec_replace_5days

    Next 24 Hours

    Powered by openweathermap.org

    it_stuffA munkavállalói élmény és a munkáltatói márka szerepe a munkatársak megtartásában