Az irodai kávén és a gyümölcsön túl
A munkavállalói élmény és a munkáltatói márka szerepe a munkatársak megtartásában
GINOP PLUSZ-3.2.1-21
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Időpont: 2021. szeptember 8. 10.00-11.30
Helyszíne: Zoom alkalmazáson keresztül, a pontos elérésről és belépési jelszaváról a rendezvényt megelőző napon tájékoztató e-mailt küldünk.
Tréner: Kulcsár Zita
Készüljünk együtt a 2021-2027-es ciklus egyik legjelentősebb munkahelyi képzéseket támogató pályázatára! DFT-Hungária engedélyezett felnőttképzőként ízelítőt ad az igénybe vehető képzési lehetőségekről mindenkinek, aki jogosult lehet a pályázati forrás igénybevételére.
Egy vállalat hosszú távú sikeréhez elengedhetetlen a kifelé és befelé irányuló kommunikáció tudatos tervezése. Kiemelt fontosságú, hogy felfedezze kultúrája valós karakterét, értékeit és megalkossa az üzleti stratégiájával összehangolt, a versenytársaktól megkülönböztető, a célcsoportok számára vonzó, ugyanakkor hiteles munkáltatói márkáját. Ha egy cég munkáltatói márka stratégiája csak a külső kommunikációra és a jelöltek vonzására fókuszál, miközben a munkavállalói élménnyel nem foglalkozik, nagy károkat okozhat magának.
Mitől működik egy munkáltatói márka? Kinek kell, és kinek nem kell munkáltatói márka? Miért olyan fontos, hogy élményfókuszú legyen? Hogyan érdemes hozzákezdeni a munkáltatói márka és a munkavállalói élmények tervezéséhez? Mennyi időt és erőforrást érdemes ebbe fektetni? Mit jelent az élmény a kávén, gyümölcsön, anyagi juttatásokon túl? Élményt jelent-e a munkavállalói autonómia, hogyan befolyásolja a munkavállalói élményt a vállalati kultúra, a folyamatok rendszere, a működési rendszer?
A webinárium során beszélünk a munkáltatói márka fontosságáról, lehetőségeiről, tervezéséről, valamint a munkavállalói élmény dimenzióiról, lehetőségéről és megvalósításáról. Az elméleti alapok mellett egy esettanulmányt is bemutatunk.
A webináriumot kis- és középvállalkozások döntéshozóinak, vezetőiknek ajánljuk, akik szeretnék tudatossá és kiszámíthatóvá tenni a munkaerő megtartásának folyamatát, akiknek fontos, hogy a kulcsembereiket megtartsák. Az e két területtel történő tudatos foglalkozás sokszor – a közvélekedéssel ellentétben – nem pénz és anyagi ráfordítás kérdése. Erre adunk tippeket.
A webinárium után a résztvevők biztosan magukkal visznek majd olyan ötleteket és technikákat, amikkel akár már másnaptól el tudnak kezdeni dolgozni a saját munkaszervezetükben.
Az eseményt a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 felhívás vállalkozásokra vonatkozó, eddig ismert részleteiről szóló összefoglaló előadás zárja. A részvétel azoknak a döntéshozóknak ajánlott, akik tájékozódni szeretnének a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 felhívás nyújtotta lehetőségről, azaz pályázati forrásból kívánják finanszírozni a jövő évre tervezett vállalati képzéseiket.
Tekintse meg ajánlatunkat:
https://www.dft.hu/wp-content/uploads/2021/08/Ajanlat_Ginop_plusz_321.pdf
Ki az előadó?
Kulcsár Zita
Munkáltatói Márka - EX Designer, Tálent Stratéga, Tréner
A Debreceni Egyetemen szereztem filozófus diplomát, majd Londonban a CIPD-nél tanultam HR–t, később az ELTE PPK szoft technológia szakképzését is elvégeztem. Jelenleg a METU-n tanulok üzleti és team coachingot.
HR területen mintegy 18 éve dolgozom, ebből közel 12 évet nemzetközi piacon töltöttem nagyvállalati és ügynökségi oldalon olyan pozíciókban, ahol Európa, Közel-Kelet, India és Ázsia vezető cégeinek toborzási és humánerőforrás tervezési feladatait láttam el olyan ügyfeleket támogatva, mint a GE, Vodafone, Dell, Citigroup, General Motors, Ericsson és Msci Barra. Nagyvállalati és ügynökségi vezetőként mindig is része volt a feladataimnak a csapatom tudásának szinten tartása és kompetenciáinak fejlesztése, belső és külsö ügyfeleim tréningezése külföldön és belföldön egyaránt. Emellett mintegy 10 éve dolgozom együtt tréningcégekkel alvállalkozóként.
Jelenleg a Worki – The Future Workplace Experience alapítójaként munkavállalói élménytervezésben, és munkáltatói márkaépítésben segítem ügyfeleimet. A MagyarBrands „Kiváló munkáltatói márka” programjának zsűritagja vagyok, emellett startup-mentorként is tevékenykedem.
Ezzel a háttérrel trénerként az a legnagyobb erősségem, hogy a tréning agendában megjelenő kompetenciákat rugalmasan tudom adott cég üzleti működéséhez és szervezeti kultúrájához igazítani, ezáltal az hitelesebbé és azonnal alkalmazhatóvá válik.
Kiemelt témáim:
Asszertív Kommunikáció, Prezentáció és Konfliktuskezelés
Önismeret, személyiségfejlesztés
Vezetői kompetenciák – A jövő vezetője
A Design gondolkodás eszköztára
Üzleti wellbeing
Mire vagyok a legbüszkébb? Szakmai területen talán arra vagyok a legbüszkébb, hogy 2014-től a Lavoie Entertainment-tel együttműködésben több amerikai szakmai dokumentumfilm készítésében is részt vettem, hogy pozitív változás induljon el a globális humánerőforrás menedzsment területén. Ezen dokumentumfilmek alapozták meg több nemzetközi szakmai közösség létrejöttét, és újabb dokufilmeket, amelyeket ma már az Amazon Prime-on és más ismert filmszolgáltatóknál is lehet követni. 2014-ben a Toprecruiter amerikai szakmai jellegű valóságshow 4. évadjának első és egyetlen európai szereplője voltam.
Kulcsmondat:
Az oktatás nem egy csöbör megtöltése, hanem a tűz fellobantása.
– William Buttler Yeats –
Regisztráció:
- Schedule
- Guests
- Attendance
- Forecast
- Hozzászólások
Weather data is currently not available for this location
Weather Report
Aktuális stec_replace_today_date
stec_replace_current_summary_text
stec_replace_current_temp °stec_replace_current_temp_units
Wind stec_replace_current_wind stec_replace_current_wind_units stec_replace_current_wind_direction
Humidity stec_replace_current_humidity %
Feels like stec_replace_current_feels_like °stec_replace_current_temp_units
Forecast
Date
Weather
Temp
Next 24 Hours
Powered by openweathermap.org