Az iskolában megszerezzük az alapismereteket, a felsőoktatásban a szakmai ismereteket, de sehol sem tanulunk meg dolgozni. Pontosabban ezt mindenki egyénileg, a saját bőrén, (jó esetben) az első munkahelyén teszi meg. A képzés rendszerben mutatja meg, hogyan érdemes jól és hatékonyan dolgozni, megállapodásokat kötni és azokat meghaladni, folyamatot tervezni, és azt megvalósítani, terv szerint végrehajtani. Rendszerezze és helyezze új alapokra saját munkavégzési tudását!

Ha Önre igaz, hogy:

  • nincs tudatos rendszere a munkavégzésének;
  • olyan munkatársakkal van körülvéve, akik nem tudnak megállapodásokat kötni, és/vagy ezeket nem tartják be;
  • utólagos ellenőrzés rendszerében dolgoznak, sok a fölösleges ellenőrzés (utólagos gondolkodási pont);
  • vezetőként az ideje jelentős részét a hibák javítása viszi el;
  • vezetőként egy megbízásnál öt percenként érkezik újabb kérdés a munkatárstól, így töredezett az ideje, akkor tud jól dolgozni, amikor már mindenki hazament;
  • sok a hiba a folyamataiban;
  • vezetőként többször is gondolja, hogy „Hülyékkel vagyok körülvéve”;
  • adott már feladatot munkatársának, és kapta már meg azt a kérdést ezzel kapcsolatban, hogy „Jó, de hogyan csináljam?”;
  • robosztus munkavégzési rendszert szeretne;
  • csökkenteni szeretné a hibákat;
  • megelőzési rendszerbe szeretné billenteni a működést;
  • a megállapodáskötési kultúrát szeretné meghonosítani a munkaszervezetben;
  • szeretné, ha a munkatársai előzetesen gondolkodnának, megtanulnának javaslatot tenni;
  • a folyamatait ad hoc módon végzi, nincs olyan technikája, módszere, amellyel minden folyamata kiegyensúlyozottan tervezhető;
  • szabályozott rendszerben dolgozik, ahol kevés hatása van a működésre, de a saját működését tudja alakítani,

…Akkor a PQM: munkavégzés mesterfokon képzésünk pont Önnek szól!

Kezdési időpont

Átszervezés alatt

Képzési napok

Átszervezés alatt

Időtartam

Átszervezés alatt

Helyszín

Budapest 1051, Bajcsy-Zsilinszky út 22

Kiket várunk? Olyanokat, akik szeretnének jobban dolgozni, vagy azt szeretnék, hogy a munkatársaik jobban dolgozzanak. Olyanokat, akik szeretnének egyszer megállapodni egy adott feladat részleteiről (akár adják a megbízást, a feladatot, akár kapják), és utána tudatosan megtervezni azt. Olyanokat, akiknek sok ideje megy el a hibák javítására. Egyéni vállalkozókat, kis- és középvállalkozások munkatársait és vezetőit. Nagyvállalatok munkatársait és vezetőit, akik olyan módszereket keresnek, melyek egy sokszorosan szabályozott, kevésbé rugalmas rendszerben is akár már másnap használhatóak. Intézmények dolgozóit, ahol kevésbe van lehetőség új, bonyolultabb rendszer bevezetésére, de az egyéni munkavégzési kompetenciák használatára van lehetőség. Minőségbiztosítással foglalkozókat, akik szeretnék a megelőzésbe billenteni a munkavégzést.

A képzés során a résztvevők megismerik a minőség fogalmát és megtanulják definiálni azt a saját munkavégzésükre. Megtanulnak megállapodást kötni és folyamatot tervezni, valamint összegyűjteni és rendszerbe szervezni a folyamatban releváns mérő és mutatószámokat, vagyis műszerfalat készíteni. Tipizáljuk a hibákat és megnézzük, mi a teendő az egyes típusok esetén. Válaszolunk arra kérdésre, hogy hogyan érdemes dolgozni. Megnézzük, mi az a 7 folyamat, amit biztosan végez minden munkatárs, munkakörtől, beosztástól, iparágtól függetlenül.

A képzés elvégzése után Ön:

  • képes lesz tudatosan és robosztusan kötni megállapodásokat;
  • képes lesz megtervezni egy folyamatot, számba venni az inputokat és meghatározni, hogy milyen outputot szeretne a folyamat végén, és kikkel kell együttműködnie a feladat megoldása során;
  • képes lesz műszerfalat készíteni a folyamataihoz, mellyel minden pillanatban tudni fogja, hogy van-e eltérés a folyamatában
  • képes lesz minimalizálni a hibákat egy folyamatban;
  • meg fogja tudni mondani, hogy mi az, amivel munkatársként mindenképpen foglalkoznia kell, és képes lesz rendszerben megmutatni a vezetőjének, hogy milyen típusú folyamatai vannak
  • jobban fog dolgozni, elégedettebb lesz Önnel a külső ügyfele és a vezetője.

TEMATIKA

Megközelítés: a minőség fogalma és koncepciói
Minőségtörvények: a Minőség 10 törvénye
Minőségrendszerek összehasonlítása
Megközelítés: a menedzsment és kontroll fogalma és koncepciója

Első témából: Többi kapcsolódó értékelv
Helye a működési rendszerben és a kompetenciák rendszerében
Második téma eleje:
A teljes munkafolyamat 3 szakasza
Megállapodáskötés

Folyamattervezés: workflow, folyamatmodell, folyamatmodell-lánc
Terv szerinti végrehajtás: cselekvések, kontrollpontok
A műszerfal
Folyamatok rendszerezése: terjedelem és tartalom szerint

Gyakorlat: megállapodáskötés
Gyakorlat: folyamattervezés

Gyakorlat: műszerfalkészítés
Gyakorlat: folyamatszereplők elemzése

Gyakorlat: hiba produktív ereje, hibaokok elemzés
Gyakorlat: kulcsfogalmak
1. hiba ára
2. egyezőség ára
3. a pozitív eltérés ára

Új koncepció a munkavégzésre: Egyszerű Hetes
Összegzések
Hatékonyságszempontok
Priorizálás

A vizsga 4 részből áll:
• teszt kitöltése
• írásban kifejtős feladat
• szóbeli vizsga
• gyakorlat

GYIK

Munkatárs vagyok, nincs lehetőségem hatással lenni arra, hogyan működünk, miért éri meg részt venni a képzésen?

A saját működésére mindenkinek van hatása. Ha csak a megbízási kereszt 11 kérdését és ennek használatát viszi el a képzésről, és vezeti be a saját munkavégzésébe, akkor is meredeken nő majd a munkavégzési hatékonysága.

Minőségbiztosítási területen dolgozom, itt konkrét szabályok és sok ellenőrzés van, miért éri meg részt venni a képzésen? Az ellenőrzés úgysem fog megszűnni, ez a munkám része.

A képzés nem arról szól, hogy hogyan szűntessük meg az ellenőrzést, hanem arról, hogy váltsunk szemléletet és hogyan helyezzük a hangsúlyt a megelőzésre. A minőségbiztosítás is javarészt arról szól, hogyan előzzük meg a hibákat, nem arról, hogy hogyan javítsuk ki őket.

Nálunk nincs idő ilyen részletesen megállapodni a feladatokról, hogyan fogom ezt alkalmazni?

A szemléletváltás abban is áll, hogy az időt mire szeretnénk fordítani: a megállapodáskötésre vagy a hiba kijavítására. Mi az elsőt javasoljuk, mert nem csak az időt vesszük figyelembe, hanem a hiba pénzben kifejezhető következményeit is. Például az is kifejezhető pénzben, hogy a nem megfelelően megkötött megállapodás után 10×5 percre szakítom meg azt, akitől kapom a megbízást, vagy a hibára fordíthatom az eredeti folyamat idejének többszörösét, vagy a külső ügyfél panaszkezelése is kifejezhető pénzben. Lehet, hogy érdemesebb időt szánni a megállapodásra, és elkerülni a járulékos következményeket.

RÉSZVÉTELI DÍJ

Teljes áron

280 000 Ft + ÁFA

Early bird -15%

238 000 Ft + ÁFA

Meglévő ügyfeleknek -20%

224 000 Ft + ÁFA

Keressen minket, ha kérdése van!

Nagy Emőke
06 20 338 2838

Szigeti LorettaPQM: munkavégzés mesterfokon