Az értékteremtés vagy üzlet működésének fejlesztésekor az üzleti tervezés fejlesztése kap szerepet, ötletgenerálás terén elsősorban az ügyfél elégedettség növelése, valamint a költséghatékonyság és a bevételnövelés a meghatározó témák. Szintén ennek keretein belül foglalkozunk termékelemzéssel, értékteremtési és értékesítési stratégiaalkotással, valamint az értékteremtést közvetlenül és közvetetten támogató kódexek készítésével, úgy, mint értékesítési kódex, ügyfélszolgálati kódex.
Ajánlott tréningjeink:
Hogyan mérjük ügyfeleink elégedettségét?: A tréning során mindamellett, hogy egy konrét kérdőívet is összeállítanak a résztvevők a tréner iránymutatása mellet, egy modellt, egy módszert is elsajátítanak, melynek segítségével a jövőben könnyen alakíthatóak ki mérési folyamatok a munkaszervezetben.
4 ablakos SWOT elemzés a termékekre: A munkaszervezetre vagy szervezeti csoportra elkészített SWOT elemzés segít a veszélyekre való felkészülésben és a lehetőségeink kihasználásában is. Mindemellett a tréningnap során magát a módszert is elsajátítják a résztvevők, így azt a későbbiekben más terülten is képesek lesznek használni.
Érvgenerálás az értékteremtési folyamatokban: A tréning célja, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítést a munkaszervezetben. A résztvevőkben megfogalmazódó, de soha ki nem mondott vagy át nem beszélt érvek, de akár kétségek is felszínre kerülnek, a szilánkokban jelen lévő tudás közössé válik. A tréner vezetésével egy terméket járunk körül annak minden tulajdonságát figyelembe véve, az összes lehetséges ügyféltípussal összevetve.