Képzések bértámogatással a szállodai dolgozók megtartásáért

Kérjen jogosultságvizsgálatot a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapban!

A szállodai szakmák egyik jellegzetes vonása, hogy a cselekvések többsége az ügyfél szeme előtt zajlik, transzparensen, akár a legkisebb hiba, tévedés is olyan, mintha nagyító alatt követnénk el. 
Alábbi tréningjeink egységet képeznek, olyan szinergiát teremtenek az egyes kompetenciák között, amilyen összhang szükséges a szállodaiparban jobban dolgozni akaró munkavállaló számára is.

Minden tréninget és programot gondos előkészítés előz meg: a megbízóval és a résztvevőkkel is egyeztetjük az elképzeléseket, elakadásokat, elvárásokat annak érdekében, hogy testreszabott és gyakorlatias, jól működő tréningeket tarthassunk.

Alkalmazott módszerek, megközelítések

20% Elmélet – 80% Gyakorlat

Az alkalmazott gyakorlatok változatosak, a tréning dinamikus és mozgalmas lesz: kis- és nagycsoportos feladatok, szituációs gyakorlatok, szimulációk, akvárium gyakorlatok, esettanulmányok.

Testreszabott szituációk

Amikor csak lehet, a résztvevők által hozott helyzetekkel, elakadásokkal dolgozunk. Az egyes helyzetek feldolgozása során építünk arra, amit a résztvevők már tudnak és jól csinálnak.

Aktivizálás, bevonódás, megélés

A módszerek sokfélesége mellett a fizikai eszközeink is változatosak: képkártyák, Lego, visszajelző kártyák, elmetérképek, kreativitást és bevonódást növelő eszközök.

Ajánlott tréningek:

Szemléletmód és hozzáállás fejlesztése, elkötelezettség növelése

A személetformáló programok egyik elsődleges célja, hogy minden munkaszervezeti vagy csoporttag képes legyen egyetértésben haladni a közös célok felé.

Munkavégzés 12 alaptörvénye (1 nap)
Szervezeti önazonosság elemzése 17 lépésben (1 nap)
Együttműködés-fejlesztés (1-2 nap)


Kommunikációs és ügyfélszolgálati kompetenciák, személyiségfejlesztés:

A kommunikációs kompetenciák fejlesztése minden dolgozó ember számára elengedhetetlen, azonban az ügyfélszolgálat területén kifejezetten fontos, hogy a munkatársak képesek legyenek az ügyfelek valódi szükségleteinek felismerésére, kielégítésére és kommunikálására.

Szóbeli kommunikáció (2 nap)
Értő figyelem és kérdezéstechnika (1 nap)
Nonverbális kommunikáció, hatásgyakorlás és meggyőzés (2 nap)
Prezentációtechnika és előadásmódfejlesztése (2 nap)
Ügyfélszolgálati kommunikáció (1 nap)
Ügyfélszolgálati kommunikáció problémás ügyfelekkel (1 nap)
Ügyfélszolgálati kódex készítése (1 nap)


Készségfejlesztő programok

Az ügyfelek minőséget várnak, a maximalista ember pedig a felgyorsult, változó, bizonytalan környezetben is kiszámíthatóan magas minőségű szolgáltatást akar nyújtani.

Konfliktuskezelés (2 nap)
Stresszkezelés és kiégés megelőzése, reziliencia fejlesztése (2 nap)
Érzelmi intelligencia fejlesztése (1-2 nap)
Növekedési szemlélet és megoldásfókusz (2 nap)
Agilitás a szállodai folyamatokban (2 nap)


Értékesítői szemléletmód és kompetenciafejlesztés, marketing szemlélet:

Értékesítőként fontos, hogy az ügyfelek ne csak az eredménnyel, hanem az odavezető úttal,
azaz az értékesítési folyamattal is elégedettek legyenek.

Érvelés és meggyőzési technikák (1 nap)
Hogyan mérjük ügyfeleink elégedettségét? (1 nap)
Vevőkapcsolatok és reklamációkezelés (2 nap)
Mi alapján dönt a Vevőnk? A Vevőnk vásárlói folyamatának uralása (1 nap)
Ötletgenerálás a vevőelégedettség növelésére a munkaszervezetben (1 nap)
Értékesítési technikák és gyakorlatok (1-3 nap)


Vezetői kompetenciák fejlesztése

Az egészen biztos, hogy vannak kompetenciák, készségek, amelyek által könnyebb
vezetőként működni. Szerencsére ezek a vezetői folyamatok és eszközök többsége tanulható,
fejleszthető.

A vezetői szerepek és stílusok (1 nap)
Helyzetfüggő vezetés (1-2 nap)
A vezető, mint tréner és coach (1 nap)
A motiváció háromszöge vezetőknek (1 nap)
Vezetői kommunikáció (1-3 nap)
Vezetői önismeret (1-2 nap)
Delegálás és megbízások kiadása (1 nap)
Vezetői folyamatok és a hozzájuk kapcsolódó területek (1 nap)
Visszajelzés: adni, kérni, kapni (1 nap)


További tréningek

Stratégiaalkotó workshopok facilitálása.
Online eszközök és digitális kompetenciák fejlesztése (remote vezetői eszközök).
Felsővezetői coaching és vezetői coaching.
Egyéni és csoportos coaching.
Szervezeti átvilágítás és szervezetfejlesztési tanácsadás.

Regisztráció:


Részletes tájékoztató:

További információ: +36 20 317 1711


Közelgő Webináriumaink

Lemaradt a webináriumokról? Visszanézheti őket!

enoraKépzések bértámogatással a szállodai dolgozók megtartásáért