Képzések bértámogatással a logisztikai területen dolgozók számára

Kérjen jogosultságvizsgálatot a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapban!

Az utóbbi 2-3 év nehézségei a logisztikai területen dolgozók számára különösen sok változást hozott: a covid, a háború, a gazdasági helyzet olyan terhet rak erre a szektorra, ami rengeteg kihívást hoz a vezetők és a dolgozók számára egyaránt.
A szervezetek olyan kihívásokkal néznek szembe, amik eddig kevésbé hangsúlyosan vagy egyáltalán nem voltak jelen a mindennapokban. Ezek a kihívások olyan új megközelítéseket, módszereket, stratégiákat igényelnek, amelyeket akár nulláról kell felépíteni. A megszokott módszerek kevésbé hatékonyak, sok esetben felül kel vizsgálni a működést, a folyamatokat egyének és rendszerek szintjén is.

Minden tréninget és programot gondos előkészítés előz meg: a megbízóval és a résztvevőkkel is egyeztetjük az elképzeléseket, elakadásokat, elvárásokat annak érdekében, hogy testreszabott és gyakorlatias, jól működő tréningeket tarthassunk.

Alkalmazott módszerek, megközelítések

20% Elmélet – 80% Gyakorlat

Az alkalmazott gyakorlatok változatosak, a tréning dinamikus és mozgalmas lesz: kis- és nagycsoportos feladatok, szituációs gyakorlatok, szimulációk, akvárium gyakorlatok, esettanulmányok.

Testreszabott szituációk

Amikor csak lehet, a résztvevők által hozott helyzetekkel, elakadásokkal dolgozunk. Az egyes helyzetek feldolgozása során építünk arra, amit a résztvevők már tudnak és jól csinálnak.

Aktivizálás, bevonódás, megélés

A módszerek sokfélesége mellett a fizikai eszközeink is változatosak: képkártyák, Lego, visszajelző kártyák, elmetérképek, kreativitást és bevonódást növelő eszközök.

Ajánlott tréningek:

Kompetenciafejlesztő programok

  • Együttműködés-fejlesztés és csapatépítés
  • Tárgyalástechnika
  • Asszertív kommunikáció és értő figyelem
  • Szükséglet alapú kommunikáció
  • Értékesítői kompetenciák fejlesztése: szemlélet és technikák
  • Az értékesítői önismerete
  • DISC: viselkedési minták a szervezetben
  • DISC alapú kommunikáció és értékesítés
  • Időmenedzsment és a hatékonyság növelése
  • Konfliktuskezelés és kommunikáció
  • Stresszkezelés és a kiégés megelőzése
  • Ügyfélszolgálati kommunikáció
  • Ügyfélszolgálati kommunikáció nehéz ügyfelekkel
  • A partnerség szerepe a kommunikációban
  • Érték alapú működés
  • Folyamatmenedzsment
  • Gondolkodásfejlesztés: kreatív és kritikai gondolkodás


Vezetői tréningek

Vezetői önismeret (1-4 nap)

  • Az önismeret alapjai: Johari ablak
  • Vezetői erősségek és tulajdonságok
  • Az ideális vezető: kompetenciák, attitűd, önfejlesztés
  • Értékek elemzése: vezetői szemlélet, értékek képviselete
  • Meggyőződések a vezetői munkában: feltételezések és hiedelmek
  • A bizalom szerepe a vezetői folyamatokban

Vezetési stílusok és a vezetői szerep (1-4 nap)

  • A három alapvető vezetési stílus jellegzetességei: autokratikus, demokratikus, laissez faire vezetés
  • Egyéni vezetési stílus meghatározása
  • A kapcsolat- és eredmény orientált vezetés
  • A helyzetfüggő vezetés alapjai: honnan lehet tudni, hogy adott munkatárshoz melyik vezetési stílus illeszkedik?

Coaching szemléletű vezetés (1-4 nap)

  • A coaching szemlélet alapjai: jellemzők, eredmények, megközelítések
  • Coaching eszköztár gyakorlása: egyéni és csoportos helyzetek
  • Kérdezéstechnika: mikor hasznos vezetőként kérdezni, és mik a legfontosabb kérdések vezetőként? Melyik kérdéstípusnak milyen hatásai vannak a másik félre?

People Management (1-4 nap)

    • A motiváció alapjai: mi motiválja általában az embereket, és hogyan lehet motiváló vezető valakiből?
    • Vezetői kommunikáció: tipikus egyéni és csoportos kommunikációs helyzetek. Nehéz helyzetek kommunikálása.
    • Konfliktusok kezelése: mikor avatkozik be egy vezető, és hogyan?
    • A változások emberi oldala: az ellenállás kezelése, előremutató vezetői cselekvések változási helyzetekben.


Vezetői utánpótlás programokk

  • Klasszikus vezetői kompetenciák.
  • Vezetési stílusok a gyakorlatban és egyéni stílus felismerése.
  • Egyéni erősségek és erőforrások feltérképezése vezetői szemszögből.
  • Folyamatvezetés és egyének vezetése.
  • Kérdezéstechnika és coaching szemlélet a vezetésben.
  • Csapat vezetéséhez szükséges kompetenciák.
  • Vezetői erősségek, készségek.
  • Motiváció, visszajelzés, kommunikáció.
  • Hatékony és eredményes vezetés.
  • Irányelvek a vezetői munkában.
  • Különböző személyiségtípusok vezetése és motiválása.
  • Delegálás és megbeszélések vezetése.
  • Nehéz vezetői helyzetek konstruktív kezelése.


További tréningek

Stratégiaalkotó workshopok facilitálása.
Felsővezetői coaching és vezetői coaching.
Egyéni és csoportos coaching.
Szervezeti átvilágítás és szervezetfejlesztési tanácsadás.

Regisztráció:


Részletes tájékoztató:

További információ: +36 20 317 1711


Közelgő Webináriumaink

Lemaradt a webináriumokról? Visszanézheti őket!

enoraKépzések bértámogatással a logisztikai területen dolgozók számára